Organisering av utdanningen

Teknisk medieproduksjon er utviklet i samarbeid med bransjen og er nett- og samlingsbasert over 2 år. Studiet organiseres gjennom fysiske og digitale samlinger. Mellom samlingene foregår undervisningen på nett og via digital læringsplattform. Det betyr at du kan studere i tillegg til jobb, og for mange av våre studenter vil oppgavene kunne løses i tilknytning til arbeidsplassen. Studiet er gratis og gir rett til støtte fra lånekassen. Skolen holder til i helt nye lokaler på Stokmarknes i Hadsel kommune. Her finnes de fleste studiofasiliteter, redigeringsrom og utstyr som studentene kan bruke. Studiet koster ingenting, men det må påregnes kostnader til bøker og egen PC/MAC, samt reise og opphold.