Kurstilbud

Nordland Fagskole sin avdeling Opplevelsesbasert Reiseliv har tidligere kjørt ulike kompetansehevingskurs for reiselivsnæringen i samarbeid med en rekke fremstående bransjeaktører. Kursene kan tilpasses etter ønske – ta gjerne kontakt for tilbud.

En kvinne går på ski i et fjellandskap.  - Klikk for stort bilde Jan Inge Larsen

Lærerteamet ved Opplevelsesbasert Reiseliv dekker bredt spekter av kompetanse som vi gjerne deler med reiselivsnæringen. Nettverket vårt er stort og vi knytter til oss bransjekollegaer som vil være relevante til de ulike kurs. Vi har derfor mulighet til å kunne tilpasse kurs etter de behovene dere måtte ha. Ta gjerne kontakt på telefon eller epost om dere har lyst å bare diskutere muligheter for alt fra kurs, undervisning, foredrag eller innlegg på konferanser. Her er eksempler på temaer vi er gode på: bærekraftig reiselivsutvikling, besøksforvaltning, innovasjon og entreprenørskap, vertskapsrollen, helårlig reiselivsutvikling, opplevelsesdesign, det strategiske kompass og personas.

Tidligere kurs

Bærekraftig helårig reiselivsutvikling i praksis

Sted: Sørkjosen, Nordreisa
Dato: 31. jan - 1 feb 2024