Nett- og samlingsbasert Dekksoffiserutdanning

Nordland fagskole, Lofoten maritime tilbyr nett- og samlingsbasert dekksoffiserutdanning fra høsten 2024!

Student i simulator - Klikk for stort bilde Kongsberg

Fra høsten 2024 skal Lofoten maritime tilby Dekksoffiser på Ledelsesnivå som ei nett- og samlingsbasert deltidsutdanning over 3 år. Utdanningen på 120 studiepoeng skal gjennomføres via samlinger på nett (fjernundervisning) og stedbaserte samlinger på Leknes i Lofoten.

Lofoten maritime har kjørt nett- og samlingsbasert utdanning på lavere sertifikatnivå over flere år, og fått gode tilbakemeldinger på dette tilbudet.

Utdanningen er fleksibel, og løpet blir lagt opp til at det skal kunne gjennomføres mens man er i jobb. Med oppstart av nett- og samlingsbasert utdanning hos Lofoten maritime, kan Nordland fagskole nå tilby dekksoffiser som både heltids- og deltidsutdanning.